0Item(s)

Tvoj košík je prázdny ako nepopísaná strana.

Product was successfully added to your shopping cart.

Marketing - Marketingová psychologie

Ivo Toman
Taxus International

Krátky popis

2. diel - Marketing:

Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem?
Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem?
Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje?
Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy?
Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala Nokia. Chcete vedieť, prečo ich už nevyrába?
Ako vybudujete úspešú značku v 5-tich krokoch?
5 spôsobov, ako sa neodlíšite, 12 spôsobov, ako sa odlíšite, a postup v 4 krokoch, ako na to?
... a mnoho ďalších otázok.

Dostupnosť: Nedostupné

- +
164,72 €
Bežná cena: 205,90 € S nami ušetríte 20%

Detaily

2. diel - Marketing: Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem? Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem? Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje? Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy? Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala Nokia. Chcete vedieť, prečo ich už nevyrába? Ako vybudujete úspešú značku v 5-tich krokoch? 5 spôsobov, ako sa neodlíšite, 12 spôsobov, ako sa odlíšite, a postup v 4 krokoch, ako na to? ... a mnoho ďalších otázok.

Ďalšie informácie

Autor Ivo Toman
Vydavateľ Taxus International
Rok vydania 1753
Jazyk Nie
Počet strán 0
ISBN Nie
EAN 8586011220108
  1. Napíše recenziu k tomuto produktu ako prvý

Napíšte vlastnú recenziu

Ako by ste ohodnotili tento produkt? *

 
Hodnotenie
Copyright 2013 - 2018 © iPark | Internetový obchod | Všetky práva vyhradené